Kızım 2 ay 16 günlük sadece anne sütü ile besliyorum gazdanmıdır bilmiyorum emerken sürekli ağlama geri çekilme yaşıyoruz sadece uyurken güzel emiyo uyanıkken 5 dakka emip bırakıyo emmek istiyo ama ememiyo biberonla mama denedim sütümü denedim onlardada böyle yaptı ve sürekli kusuyo normalde bukadar kusmaz ama sürekli kusuyo yediğinin hepsi geri çıkıyo resmen hem kilo alımı durucak hemde zayıflıcak diye korkuyorum varmı böyle olan acaba 😔😔