Sabah arabamız çalışmadı, çocukları taksiyle anneme bıraktık falan bisuru hikaye yaşadım bende. Aç karnına girdim sonlara doğru basım fena ağrıdı. Valla kolay diyenleri de hiç anlamıyorum neresi kolaydı 🙄 çalışana kolay gelmiştir gerçi ben 4 yıldır kitap açmadım. Korelmisim iyice. Bı türkçeme guvenirdim onda bile zor sorular vardı ve çok uzundu sorular çok oyaladı.