serebro bende 1 kez denedm cok tahatsiz oldu belki de iyisini mi bulamadik bilmiyorum cok soguklarda pijama degilde alti citcitli olan tulumlar var onlardan giydiriyordum ilk dogdugunda hem toparlanma derdi olmuyor hemde ustune ayriyetten iclik giydirmek zorunda kalmiyordum biz oyle daha rahat ettik tavsiye ederim bebeginiz kucukse suanda 1 yasindayiz bu sene kisin pek o sekilde giydiremem heralde denicem yine baya hareketlendi cunku