Kullanıpta memnun kalan var mı. Özellikle belim ve basenlerim çok genişledi. 3 ay olcak eski hiçbi pantolonuma sığamıyorum.bol olan tişörtlerim bile olmuyor.kilo olarak cok kalmadı ama sarkıklık var zaten.özellikle bacaklarım pelte gibi iki katına cıktı🙄en azından biraz toplasın sıkı olsun istiyorum.önerileriniz neler siz neler yaptınız