Mama içerken normal duruyo ama beni emerken aşırı hareketli. Göğüsümü tutuyo hatta baya iyi tutuyo hareket ettikçe göğüsümü çekiştiryo canım yanıyo. Sütümde var aslında . Oyun oynamadığını da bilyorum başka neyden dolayı olabilir bu? Artık uykulu emziriyorum mecbur diğer türlü beni çok zorluyo