Vanilya Alyammmmm Bende o kadar kaynatmıştım ama bir arkadaş daha fazla kaynatılmalı kısık ateşte dedi. Düşündüm araştırdım haklı.. ben buz kaplarına doldurup attım buzluğa. Ilıdı öyle koydum
Mstfa12 Alyammmmm ben yaklaşık 4 saat kısık ateşte kaynattım süzgeçten geçirip küçük kemikleri aldm içinden. Mikserden geçirip pet bardaklarına azcık azcık koydum oda sıcaklıgına gelince buzluga koydm. Donuncada bardagn üst kısmını kestm cok güzel oldu tablet gibi cıkarıp atıyorm oglumun corbalarına
Vanilya Alyammmmm Onu bilmiyorum canım ama kısık ateşte bayağı bir kaynaması lazımmış. Aslında sıcak su eklenebilir. Sıcak su ekleyip kısık ateşte bir 6 saat daha mi koysan. Bilgisi olan biri yazsın yanlış da bilgi vermeyeyim.
doruknaz Alyammmmm su eklemeyın. Zaten özelliği o . Jelimsi olunca faydalı. Kaynattıgınız saat yeterli
Alyammmmm Mstfa12 kaynattım bıraktım içinde yeşil yosun gibi şeyler var sadece suyunumu süzgeçten geçireyim
Fatmacicek Ben mum alevi gibi kısık ateşte 17 saat kaynatiyorum . Daha iyi ilikler kaynasiyor . Bende probiyotik bir sitede gördüm . Hızlı pisenin faydası olmuyormuş. Bende artık öyle yapıyorum . Tavuğu da öyle yapıyorum .