Adasmom Ilaç kullanan var mı kızlar adı neydi emzirenler kullanabilir mi doğal yöntemlerle deniyorum ama hala kabızlık oluyor ilaç almaya karar verdim yada kesin çözüm tavsiyleriniz var mı
[silindi] Adasmom duphalac icebilirsiniz, ben oglumun doktoruna da sordum oda icebilirsin dedi o surupla cozum.buldum ben tavsiye ederim.
Haticeikramevlut Adasmom bende sezaryen sonrası kabız oldum osmolak kullandım hiç bir zararı yok doktorum doğum sonrası kabızlık yaşamayı diye vermişti arada bir hala kullanıyorum