Dorukcum36 Oglum 1 yaşında ve yurumeye basladi hangi ayakkabıyı almam gerekir ? Marka olarak ne onerirsiniz ?
Mommy_ Dorukcum36 Vicco dan almıştım ben gayet memnun kaldım. Ortopedik değil ama anatomik taban almalısınız.
Melindam Dorukcum36 Ben Size Bir Link Paylaşıyım İsterseniz İlk Ayakkabım Listesi Oluşturmuştum Ben Araştırarak Bakmıştom
vilnius Dorukcum36 Nuh beybi instagramdan tali edebilirsiniz ben aldım memnun kaldım gerçek deri ve ortopedik
Minikcivcivim Dorukcum36 doktorumuzun dediği ortopedik olsun yeterli. Biz Adidas aldık vicco da hediye geldi. İkisini karşılaştıracak olursam Adidas daha hafif daha içime sindi. Bu kış botu da Adidas almayı planlıyorum mesela.
Dorukcum36 Canım anneler hepinize öneri icin teşekkür ederim dr umuza sordum o da anatomik tavsiye etti