Evlatnimettir Merhaba nezle veya grip olmuşum. Bebeğimi emziriyorum. Aynı zamanda gebelikten şüpheleniyorum. Parol kullanmamda sakınca varmıdır. Bu durumda olan varmı
duygukoc Evlatnimettir parolu hamileykende içiyordum en fazla 2 tane doğurdum emziriyorum grip oldum günde en fazla 4 tane içebilirsin dedi doktor
Smy16 Benim doktorum kullanabilirsin ama çok sık degil denişti süte geçiyomuş ama bebege bi zararı yokmuş