Birkucukeylulmeselesi Civilden sipariş vercektim acaba boynuna nasıl olur kullanışlı oluyormu bu önlükler kullanan varmı
ayseadem Birkucukeylulmeselesi bende Kraft değil ama babyjem var silikon önlük kullanımı çok rahat oluyor leke tutmuyor yıka kaldır ☺️
esraeylul34 BabyHazar Birkucukeylulmeselesi Bayaninkinden benden kullanıyorum gayet kullanışlı onunda dediği gibi fala para vermenin manası yok 😙
BabyHazar Ben oioi aldım önce bebeğim sevmedi sonra bime 12 liraya gelen önlüğü aldım memnunum fazla paralar vermeyin bir bakın bim a101e falan
Mom091 BabyHazar bundan bende kullanıyorum 1 seneden fazla oldu. Yıkayınca pırıl pırıl oluyor hiç deformede olmadı.
Birkucukeylulmeselesi BabyHazar burda a101 var sadece yakın zamanda da gelirmi bilmiyorum hoş gelse de kalmıyo o yüzden internet ten alıcam mecbur bide belli kargolar girince civilden almak zorunda kaldım o yüzden orda da en ucuzu bu 🤭
BabyHazar Birkucukeylulmeselesi öyle mi siz daha iyi bilirsiniz silikon alın bencede bez olanlar kirleniyor salça lekesi falan kalıyor çok gıcık oluyorum ben ondan dolayı iyi düşünmüşsünüz☺️
serebro Birkucukeylulmeselesi geçen bime geldi silikon önlük ben de ondan aldım memnunuz. Çok fazla pahalisina gerek yok diye dusunenlerdenim
Birkucukeylulmeselesi serebro burda bim yok canm a101 var oraya da daha hiç gelmedi görmedim mecbur internet ten alıcam buraya giren bi kargoyla
Mommy_ Birkucukeylulmeselesi Ben bir yıldır kullanıyorum. İki tane düğmesi var zaten boynuna göre ayarlarsınız. Ağzından diliyle kaydırdıklarını çok güzel topluyor. Ben beğeniyorum. Temizliği de kolay 👍