Deniiiizzzzz alışkanlıktan diyolar ama bende bu konudan rahatsızım 5ay9 günlük oğlum her gece aynı saatte mama içmeye kalkıyo vermeyince pişpişlayınca ağlıyo birde 20 gündür saat başı kalkmaya başladı sürekli mızmız dişte yok doktora sordum her çocuk ayrı bu onun kişiliği değiştiremezsin böyle olucak dedi