Sevgi1 Panten kullanıyorum ama havadan mı şampuandan mı sac derim kasınıyo değiştircem basla şampuan alcam ama sonra kullanmadan kalmasın ağıtlastırp yapıstırma sın sacımı istiyorum bişi önerin bana kızlar tşk 😻
Mom091 Sevgi1 valla yıllarca hacı şakir adaçaylı kullandım. En pahalı şampuanlar bile yaramıyordu bana. Yıllar sonra hacı şakir de kafamı kaşındırmaya başladı. Bayağı kepek oldu saçım. Head&shoulders kadınlar için olanından kullanıyorum 4 aydır. Bana da buradan biri önermişti. Çok memnunum😊
kurkmantosuz-madonna Sevgi1 ben Yves Rocher in saç onarım şampuanı ve kremini kullanıyorum hem kepek gitti , hem saç dökülmem azaldı , hemde yumuşacık oldu herkese de öneriyorum
Sevgi1 Asya0114 boyalı değil sacım ama baktım ona da baya ucuz fiyatı olabilir 😬napıyo saca iyi mi Baska öneriler de olmus ne alcam şaşırdım
Ebubekirim-61 Elidor sarı kutu bana çok iyi geldi denemediğim şampuan kalmamıştı üstelik de tesettür lüyüm.
birbulutannesi Valla bende neredeyse hepsini kullandım clear dan memnun kaldım biraz göz yakıyor o kadar
Aliveannesiiii Sevgi1 ben kepek önleyici yeşil kutu olanını kullanıyorum evet 90lira ama çok uzun süre gidiyor ve kaşıntımı bitirdi kepek sıfırlandı.
Deletedmom5284 Sevgi1 Yıllardır clear men mentollü kullanıyordum baya memnundum, bebek doğunca kokudan rahatsız olmasın diye pantene geçtim şeffaf renkli olan.. siz hangisini kullanıyosunuz
Sevgi1 Deletedmom5284 yeşil olan güzel aslında krem siz olanı kullanıyordum sacımı güzel yapıyo ama değişcem onu sacım da kasıntı oluyo şampuandan mı hava kuru ondan mı bilmiyorum bide mentollu aldım Bi kere dediğini kafamı yaktı evde duruyo kullanamıyorum onu