Eelif24 Kizlar bebegim 3 haftadir kabiz 2 gune bir kaka yapiyor acayip agliyor ama deliriyor ne yapmam lazm kayisi yedirdim olmadi hosaf icirdim olmadi semizotu yedirdim olmadi surup iciriyorum osmolak olmadi napcam ben akl verin
EylulEmre Eelif24 kayiisi suyu iciriyorsaniz eczaneden duphalac surup var kayısı suyunun içine katın icirin fayda ediyor bide armutu püre haline getirin sabah av karınla verin oda fayda eder
EylulEmre Eelif24 evet benim oğluma da verdiler ben fitil almak için gittim onlarda bana duphalac surupu verdiler. Kayısı suyuna karıştır ver dediler o şekilde kakasini yaptı hep
EylulEmre Eelif24 siz yinede doktoruna yada aile hekiminize sorun isterseniz onlar sizi daha iyi bilgilendirsinler