Ben de doğumdan sonra aşırı sinir oldu. Baya her şeye sinirleniyorum ve bazen de çok ağlıyorum falan. İyice yedim kafayı😄 1 gün iyiysem 5 gün kötüyüm. Ne bilim. İstemsizce bağırmalarım oluyor etrafıma (çocuğuma bile) çok üzülüyorum sonra ama farkında olmadan….
acaba yan etkileri falan var mı kullandığınız ilaçların. Ya da bunun gibi ilaçların yan etkileri genel de oluyor mu böyle bazen sersemleştiriyor veya uyutma gibi çok bilmiyorum da duyduğum kadarıyla. 5,5 aylık oğlum yani böyle yan etkisi olursa nasıl olur bilemedim sormak danışmak istedim.