Sebato Sütüm az olduğu için mama aldım aptamili beğenmedi sma beğenmedi mamayı reddediyor ne yapmam gerek oğlum 3.5 aylık
Tortilla Sebato sık emzir bebegını basta artıran bu uyumaya calıs yanında bırı olsun dınlenmeye calıs bı kac gun. Tahın helvası bulgur pilavı ve su tuket. Eger bebegın aclıktan cok aglamıyorsa emmıdıgı yetıorsa suanlık mama verme. Eger cok aglıyorsa hipp combıotıc ve bebelac gold dene.
Meryemce16 Sebato Ben sütüm her azaldığında pompayla sağıyodum. Emzirdikten sonra sağmak gerekiyo ama. Ne kadar çok sağım yaparsam sütüm o kadar çok artıyordu. Sağdığım sütü de gün içinde bebeğime içiriyodum. Baya faydası oldu sizde deneyebilirsiniz.
dertlikerkenez Sebato doğumdan beri solgarın bira mayasını kullanıyorum. Doktorum önermiş, o artırmazsa hiç birşey işe yaramaz demişti. Süt üretimi hormonal bir durum ve bu hapta hormonları tetikliyor.
SertapHilal Benimde 1. Ayda öyleydi sonra bulgur pilavıyla yanına da soğan ye dediler denedim 2 gün yedim ertesi gün yavaş yavaş artmaya başladı sonra rezene çayı, dereotu vs bunlarla devam ettim