Resmiye-doruk15 benim oğlumda da aynı böyle vardı yüzünde bacaklarında karnında falan bu şekilde kizarikti onunki alerjisi yediği birseyden olmuştu 3gece başında bekledim doktor geceleri dikkat et dedi yüzündeki alerji boğazına yayılırsa boğulma tehlikesi geçirebilir demişti 3 gün 3 gece uyumadan bekledim başka doktora da götürdük alerji dendi krem ve surupla 1 haftada geçti çok şükür bian da yok oluyordu bide sizde de öyle oluyor mu aceba