Gorkeminannesiii 3 ay 4 günlüğüz, 1 haftadır gece uykuları daha iyi, gündüz az uyuyor. Kahkaha atarak gülmeye başladı. Daha güzel takip ediyor gözleriyle. Sesler çıkarıyor, yanından ayrılamıyorum, illa konuşmamı istiyor sürekli yada kucak istiyor, yüz üstü yatırdığımda kafayı hiç indirmeden duruyor. Ama daha dönemiyoruz, kendini de kaldırmıyor, bakıyorum 3 ayda herkes dönüyor yazıyor ama bizde belirti de yok döneceğine dair 😒