Esilanur başlayabilirsiniz. Ben 6.5 aylikken başladım cok kabiz oldu w numarada tekrar 1 numaraya geçtim 9 qylikken 2 numaraya gelebildim dr sorun olmaz demişti. qrkqdasim 5 ay 20ngunlukken gecti 2 numaraya o sorun yaşamadi yani kucuk kuzu belirleyecek geçip geçmeyeceğini 🥰😁 siz deneyin 2 nunarayi