Bebeğimi doğru dürüst uyanıkken keyifli göremez oldum artık her günün gecesinde ay bu günüde atlatalım Allahın izniyle diyırum sabahı nasıl ediyoruz bilmiyorum kaç tane damla denedim biogai psk yaramadı bizde sab simplex günde 3 kere kullanıyorum 8 damla şeklinde biraz hafifledi gibi ama ağlama nöbetleri var elde sallamaktan ellerim uyuşuyor artık en çokda oğluma üzülüyorum hep ıkınıyor yapamayınca basıyor çığlığı uykularıda hiç yok uyusa uyusa 30 dk sonta uyanıyor hemdn ne gece ne gündüz hep gazlı yapıyor yine gazı var bi türlü bitmiyor ne yemeğim kaldı ne uykum😟 afedersiniz ama tuvalete giderken bile anneme veriyorum. bebeği hep kucak istiyor sallanmak istiyor anca susuyor yoksa ağlıyor nr yapacağmı şaşırdım bebegimi adam akıllı sevemiyorum uyanıkken ağlamadğı zamanı olmuyor ya ağlıyor ya uyuyor var mu benim gibi anneler 5 gün sonra 2 aylık olucaz arkadaşlarımın cocukları oldu beşiğe koyup kendi uyuyor diyorlsr ev işi yemek herşeyi yapıyolarmış ben ağlamasında ev işini boşver diyorum mecbur bebekle ilgileniyorum bugün duş aldkm saçımı bile hızlı hızlı taradım ne zaman geçecek bu günler bilmiyorum bazıları diyor gazlı bebekse 1 yaşına kadar geçmez 3 4 ay sonra işe başlayacağım nasıl olacak böyle 😞 siz ne yaptnız nasıl geçtii bu günleri basıl atlattınız biraz akıl verin lütfen çok çaresiz hissediyorum sürekli telefondan KURAN açıyorum sakinleşsin diye kendimde okuyorum ne yapmalı ne etmeli konuşalım paylaşalım çaresiz hissediyorum annem benimleydi bu hafta oda giddcek gündüz ne yapacağım bilmiyorum