Bnzksrc önce geldigi kadar sütümü verdim (neredeyse hic gelmiyodu) daha sonra mama yapip siringayla agzina damlattim (benim bebegim 1 hafta olmamisti sütüm yetmiyodu o zamanlar) su anda da iki gögsümü 5 dakika araliklarla tamamen emziriyorum eger doymazsa mama yapiyorum 30cc biberonla veriyorum bu arada Dr.Browns biberon kullaniyorum ve meme reddi yasamadik ☺️