Kizlar merhaba öncelikle fikirlerinize ihtyacim var yardmci olursaniz cok cok sevinirim.
Kizim 20 aylik nerdeyse 10.ayindan beri beskte yatrmadim cnku cok haretliydi deli yattigi icin besik kucuk geldi suan yerde yatyo artik odasinida ayrmak istyorm sorum şu ki nasil bir yatak tercih etmeliyim cok kararsizim tecrubelerinizi paylasirmisinz hc bi frkrim yok çünkü akda genc odasi gni bsey var yaknz olurmu bilemedim