Fatosveaselbebek merhaba guzel anneler oglum 17 gunluk gece cok huysuzdu hic uyumadi belli bi derdi vardi atesi var gibi geldi olctum 37.4 cikti biraz calpol vereyim mi yoksa daha erken mi calpol icin
Mom091 Fatosveaselbebek o kadar küçük bebeğe ilaç verilir mi bilemedim. Dişten de değildir. Muhakkak hastaneye götürün siz
U_H-annesiiii26 Fatosveaselbebek sebebi nedir bilmiyorsunuz mutlaka doktora götürün sebebine bakılsın bence
Fatosveaselbebek Mom091 dun altini actigimda hep ustune isemisti kiyfetine gecmisti hemen degistim usutmeden dolayi olabilir calpol verdim az dustu atesi bi daha yukselirse goturcem
Serap02 Fatosveaselbebek benim bebeğimin o dönemde açlıktan çıkmıştı bingildagiba bakın cokukluk varsa sususz kalmıştır vücudu
Fatosveaselbebek Serap02 yok mahsalalh bol bol emiyor yetmiyot gece mama da veriyorim doymuyor acliktan degildir
Fatosveaselbebek zlhaa00 yok koltuk altindan olctum calpol verdim az dustu atesi suan iyi durumu huysuzlugu da gitti uyuyor kusma da yapmadi
Fatosveaselbebek BrcnBlgn olabilir dun altini bi actim hep ustune isemis hemen defistim az calpol verdim suan iyi atesi de dustu takil ediyorum 2 de verdim calpolu kusma felan yapmadi