Reyidil
Arkadaşlar kızım 2.5 aylık 5 günlükten beri mama ve anne sütü ile besleniyor . Sma gold ile başladık sonr hekimi hipp combiotic geçmemiZi istedi kaka durumundan dolayı. Hipp de sanki doyurmuyor gibi geldi siye SMA OPTİPRO geçtik . Sanki çok gaz yaptı gibi. Mamayı istemem gibi bir durumu olmadı yada ben anlamadım çünkü herşeyi yiyor ayırt etmiyor .
Hipp den sma geçen annelerimi var mı??