Balbocegimkizim_42 8.hafta atağı bitirdi belimi büktü resmen ne ayağımda ne kolumda derman kalmadı 🥺 sürekli kucağımda olacak o değil babayı görünce bile çıldırıyor çocuk sanki işkence yapıyoruz hanıma çığlık çığlığa ağlıyor adam trip atmaya başladı kızına 😅
Hanifeikranur Balbocegimkizim_42 aynı bizz , memnun edemiyoruz hanımefendiyi .meme bile kızar oldu kavga dövüş gidiyoruz
YeniAnne87 Balbocegimkizim_42 sen bide dıgerlerıni gör ona kurban oluyım ben 🤣😂🤷♀️ Şaka maka allah yardımcımız olsun😫
Balbocegimkizim_42 Asafeymeninannesi Aylam1709 🥺🥺 annemin yanında olacağım belki o işe yarar o haftalarda 😅
Balbocegimkizim_42 Hanifeikranur evet bide o var sanki düşman 😅 sagip da veriyorum bazen çok sinirleniyor çünkü ama biberona da alışsın istemiyorum napicam bilmiyorum
Balbocegimkizim_42 Mucizemveben90 geçen gün annem de sende ayniydin kızına bak kendini gör dediğinde yok ya dört beşten sonra düzelir demiştim 🥺😅
Hanifeikranur Balbocegimkizim_42 ben de düşündüm onu ama annem rahata alışır dedi memeni bırakır diyince yapmadım . Kavga ederek veriyorum içtiğini o dövüşle yakıyor
Mucizemveben90 Balbocegimkizim_42 kırkında düzelir dedıler düzelmedi 3 ay dolsun kolık bitiyo dedıler maalesef oda o zaman bitmedı 6 aylık olsun kendı kendıne oynar dedıler odadan bıle cıkamıyorum basıyor yaygarayı benımkı sorunlu bence 🤦🏼♀️
Mina_momy Balbocegimkizim_42 kac aylik minişiniz☺️ 8. Hafta atağı kacinci ay oluyor fikrim yok ondan sordum
Balbocegimkizim_42 Mina_momy 2 ay dört günlük 🙃 atak haftası hesaplama programına göre 3 günümüz kaldı bitmesine inşallah 🤗
Balbocegimkizim_42 Hanifeikranur evet bana da dediler ama napiyim kizginliktan catlocak çocuk tam sakinleşti vereyim diyorum yine aynı başlıyor ondan aç kalmasın diye sagip hoplata hoplata içiyoruz 🙃
Mina_momy Balbocegimkizim_42 bizimkide 2 ay 14 günlük o zaman biz gecirmisiz 🤣 hahaha haberim bile yok acaba nasıl oluyor ataklar
merve_mevaa Balbocegimkizim_42 ah ah ne atak hemde kızım 14haftalık atak+kolik bir araya gelince hiç dermanım kalmıyor 🙄Allah hepimize sabır evlatlarımızı da hayırlı sağlıklı bir şekilde büyütmemizi nasip etsin