cocukadam tepki vermedim ısırdı.Tepki verdim yine ısırdı.Burnunu sıktım göğsüm dişlerinin arasında dururken ağzından nefes aldı yine ısırdı.Vermedim çok ağladı verdim yine ısırdı.En son çareyi ısırdığında kafasını göğsüme yaslamakla buldum.Burnunu çıkaramadığı için mecbur memeyi bıraktı.Her yapışında hayır diyip göğsüme yasladım baya baya bıraktı artık.4 altta 4 üstte var araya bi alıyor ter çıkıyo üstümden🤷🏼♀️