Heyyymomyy Bebeğim 4.5 aylık biz de oyun halısında oynuyoruz.,hışırtılı kitap, resimli kitapları ağzımıza alıyoruz🥴Oyun halısındaki çıngırakları özellikle çok seviyor onları ağzına götürmeye çalışıyor.Tüm evi gezip kapı, musluk, priz demlik kapağı ne varsa ellemek istiyor ben de kucağımda gezdiriyorum…Bir de aynada kendisine bakmayı keşfetti sürekli aynaya gidiyoruz kendini yakalamaya çalışıyor elini uzatıp🤗 Bolca şarlı söylüyorum çok keyifle dinliyor❤️