Arkadaşlar bu durumu yaşayan varmı bebeğim konak var başında bı iki ay oldu geçmedi doktorun verdiği spreyi kullandık banyo yaptırdık babası hafif tarağı basina sürdü ve duştan sonra rahatsız olamaya başladı kafası dün geceden beridir sarımsi sıvı akıntı oluyor kokuyor bide çok endişeliyim doktora gitsemmi diye böyle sorunla karşılaşan oldumu lütfen yardımcı olurmusunz 🥺dua edin bebeğim bu arada egzama ( norodermit)var vucudunda