Kızıma ilk doğduğunda prima premium kullandım pişik oldu sonra sleppy natural aldık sevemedim onu nedense kalın gibi geldi sonra bir paket molfix beyaz paket aldım o da kalındı ve bacaklarını sıkıyordu. En son prima aktif bebekte kaldık 9 aydır onu kullanıyorduk şuan bir yaşımızı geçtik. Ama acayip sızma yaptı son bir ayda sürekli geceleri ıslak kalkıyordu kuzum gece yarısı üst baş değiştirdik ağlaya ağlaya. Şimdi minies aldım ama topaklanma oluyor çok çiş yapınca bide hep ıslak kalıyo altı her açtığımda prima da kuru oluyordu sızmasaydı iyiydi ama işte. Canbebe deneyim diyorum kullananlar memnun mu acaba ?? Bu yeni paket varya açık mor olan