Kizlar 9.5 aylik bebegim bu sureye kadar hep beni emzdi ve ek gida 8 ayindan beri disler patur kutur geliyor ve haliyle beslenme yok diyebilicek kadar az napcagimi sasirdim gece açlıktan uyaniyor beni emip yatiyor mama veriyim dedim aptamil 3 numara aldim yok icmiyor cocuk ben nasil icircem bu cocuga bunu mamada ziyan olcak yoksa