Doktorunuza iyice danışın sezeryan sonrası nasıl bir sıkıntıyla karşılaşabilirsiniz diye. O minicik haliyle size tutunmaya çalışan sabiye kıymayın. Doğmuş olan evladımızın canı nasıl kıymetliyse sizin için karnınızdakide öyle olmalı. Sizin hayati tehlikeniz yoksa şayet niye onun canına kıyarsanız ömrünüz boyunca bu vicdan azabıyla yaşarsınız bin defa düşünülüp çaresiz kalınca zorunlu olarak yapılmalı. Ne kadar zor bir hamilelik geçirseniz bile doğduğunda sükürler olsun varlığına dersiniz. Canınız,kanınız o sizin. Ve her zaman gebelik öncesinde etkili korunma yöntemlerini uygulayın. Bu durumda olmak eminim çok zordur anlamaya da çalışıyorum sizi ancak onunda yaşamaya hakkı var böyle düsünün 🙏⚘