Hayırlı günler tatliş anneler kızım yarın dört ay aşısı olacak aşıya gitmeden önce calpol vermeyi düşünüyorum her aşı da çok ateşleniyor üç gün havalar soğudu ateşlenirse ne giydirmeliyim bu arada dört ay aşısı nasıl geçiyor iki ci ay asısı çok zor geçmişti iki gün neredeyse hiç uyumamıştım şimdiden teşekkür ederim