Minigimm2020 Sütu buzluktan çıkarıp erindikden sonra biberona koyuyorum ve bi cezvenin icine suyu koyup biberonuda onun icine koyup isıtıyorum dogru yapıyorum deglmi bi sıkıntı olmaz
Aysayd Minigimm2020 ben önce suyu ısıtıp sonra biberonu oturtuyorum sizin yaptığınız gibi yaptım daha önce süt hem çabuk ısınmıştı hemde çok ısınmıştı. Önce suyu ısıttığımda kontrollü sütün sıcaklığını sağlıyorum.
Minigimm2020 Mom14 peki buzluktan cikardikdan sonra eridikden sonra buzdolabinda ve dışarı da durma suresi varmi hemen tuketilmelimi bliyomusunz
Minigimm2020 Aysayd bsey sorucam ben sütü sagiriyoeum ama az cikiyo dolapta 1 gun kadar bekliyp ertesi gun tekrar sağıp onuda sogutup birlestirip buzluga koyuyorum dogrumh sizce yoksa direk mi buzluga atmam lazimdi
Aysayd Minigimm2020 ben hep sağdıktan sonra buzluğa attım dolapta bekletmedim soğutmak için o zamanlar çoktu sütüm. Şimdi ise işte sağıp getiriyorum dolaba koyuyorum o gece veya ertesi gün sağdığım sütlerle soğuk olacak şekilde birletirip ısıtıp veriyorum
Aysayd Minigimm2020 şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım şüphelendiğimde bozulup bozulmadığıyla ilgili sütün tadına bakıp veriyorum