Önce kendi kafanızda halledin ve siz hazır olun 😊
Ben de 2 yaşına girince 1 hafta sonra kestim, oğlum sadece gece emer ve uykuya meme de geçerdi. Önce ona sen büyüdün artık diyerek alıştırdım. Sonra bigün sabah meme of olmuş dedim ve kestim. 4 gece felan ağlama krizine girdi nasıl uyuyacağını şaşırdı ama sonra hemen alıştı. Bıraktı.