Merhaba anneler bebeğim 3 aya girecek bir hafta sonra bir haftadır gece uykuları çok düzensiz gece on iki gibi yatardı dörde beşe kadar uyurdu bir haftadır iki iki buçuk gibi uyanıyor uyandıktan sonra gece emzirirken yanıma alıyorum havalar da soğuk diye yanımda yatırıyorum acaba yanımda yatmaya mı alıştı benim gibi olanlar var mı yanımda yatmaya alışsın istemiyorum gece uyanınca da hemen uyuyan bir çocuk değil fikirlerinizi bekliyorum 🤍