Kızım 14 aylık ilk kez pişik oldu ve geçmiyor Bugün 5. Gün ve çok ağlıyor. Doktor hamazinc fito krem ve travazolu dönüşümlü olarak kullandırıyor ama azalma bile olmadı. Tavsiyesi olan varsa lütfen çok rica ediyorum ilaç olur krem olur hepsine açığım şimdiden teşekkürler