Kızlar trendyoldan kokopatik almıştım küçük geldi. İade edip büyük numara alacağım ama paket içinden fatura çıkmadı. Bir kağıt var ama fatura değil yani o. İnternet üzerinden fatura oluştur diyorum fatura bulunamadı daha sonra tekrar deneyiniz diyor. Mailime de göndermemişler. Başına gelen var mı? Faturama nasıl ulaşacağım.