Umuthayatcan01 4. aydan sonra kilo alimlari dusuyor hareketlendikleri icin artik 1 kg almasini bekleme zaten ama dedigin gibi 400-500 gram almasi lazim her ay . doktoruna gotur ve hep ayni doktora gitmeye gayret et canim tartidan tartiya bile fark ediyor. kizim yenidogan yogun bakimdaydi ilk dogdugunda zayif diye. hergun gram gram ne kadsr aldigina bakiyorlardi her emzirme sonrasi 30 gram fazlalik istiyorlardi ona gore taburcu edeceklerdi. bir gun baska bir tarti ile tarttilar eksik cikti dedim o tarti degildi. hemen diger taryiyi getirip tarttilar hakikatten ikisi farkli olcuyordu. o tartiyla olcmeseler cikamayacaktik hastaneden . bir de evde kendi tartin varsa bebeisini banyoya sokarken ciplak al kucagima birlikte tartilin. sonra tek basina tartil. ordan hesapla bakalim kilosunu. ben her ay oyle yapiyorum evde de kendim takip ediyorum kac kilo almis diye