Cgdmltr93 Sol göğsümde çok süt olmadığı için sağarak çoğaltmaya çalışıyorum her sağdığımda 20-30 CC çıkıyor 2 saatte bir. Bu sütleri akşama kadar bi kapta biriktirip bebeğime versem olur mu acaba?
Emine_1245 Her bir sagdigin sütü ayrı ayrı kaplarda dolapta sakla. Çıkartıp ısıtacağin zaman birlestirebilirsin.
Emine_1245 Cgdmltr93 . Evet bir önceki sagdiginiz süt ile bir sonrakini karıştırmayın. Sagdiginiz sütleri dolapta ayrı ayrı saklayın ısıtıp yedireceginix zaman birleştirin . Çünkü dolaptaki daha önceden sagdiginiz sutun üstüne yeni sagdiginiz sıcak sütü eklemeyin. Sıcak olan soğuğu bozabilir