Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık oldu doktorumuz demir damlasına başlattı bize ocean microfer damlayı önerdi malum özel ilaç ve devletin verdiklerinin içinde paraben olduğunu söyledi aile hekimi de damlayı yazabileceğini söyledi kararsız kaldım ne yapacağım konusunda sizler ne kullanıyorsunuz önerileri alabilir miyim