Hazalperi öncelikle sık sık emzir sarılık olmasın bide mama ver bence sarılık olabilir ilk doğumda benimde geç inmişti yavrum durmuyodu uyumuyodu eşim gitti mama aldı geldi yaptım 30 ml nasıl içmişti,zararı hiç olmaz sarılık olmasın ver mamayı.bol su iç,bide galactago diye bi damla var hepsiburadada bulabilirsin onu kullan sütü arttırıyor