Günaydın anneler ,
Sabah sabah morelim alt üst oldu ağlamakdan oğlumla ilgilenemiyorum resmen… 02.Agustosda doğum yaptım 39+3 oğlumu dünyaya getirdim hamileliğim gayet güzel geçmişdi sabırsızlıkla oğlumuzu bekliyorduk.Ta ki 2 agustosda aniden kanamam geldi öyle böyle değil lavaboya gittiğimde birden kan boşaldı aniden hastaneye gittik nstde kalp atışalrı kötüydü oğlumun acil sezeryana alındım, solunum sıkıntısı olduğunu söyleyip küveze aldılar direk 18 gün küvezde kaldı doğumun 2.gününden irtibaren sütümü sağıp götürdük hergün günde 150-220 cc arası sütüm geliyordu oğlum eve geldiğinden irtibaren sütüm 10 cc bile cıkmamaya başladı bugün ise bir damla dahi gelmedi uğraşlarıma rağmen kesilmiş diyorum eşime eşim ise dene bir kac gün belki tekrar gelir diyor sizce gelirmi kızlar ?? 😔😔😔 oğlum anne sütü mesin çok istiyordum ama niye böyle oldu anlamıyorum hiç bir zaman üzülmemeye calışdım az da olsa var şükür dedim ama sanırım artık yok