Aryemus_3 anne sütü veya formül mama ağırlıklı gidin aç kalmasın 6 -9 ay arası zaten tadım gibi geçiyor doymak için yemiyorlar ne yazıkki zamanla zamanla doymak için yemeye başlayacaklar maksat tat duyusu yutma refleksi gelişmesi . Bide şey tavsiye ederim mamanın içine cici bebe kırın onu çok seviyorlar