Simayigit benim kızımda öyleydi. Ama çok ufak doğduğu için doktoru geceleride beslemelisin dediği için 4. Ayına kadar geceleri 2 saatte bir besliyordum. 4 aylık oluncada doktoru artık kaldırmana gerek yok, 4. Aydan sonra kesintisiz 10 saat uyuyabilir bebekler dedi, ve şuan 16 aylık halen geceleri uyanmayan bir bebek. Biz 4. Aya kadar devam ettik emzirmeye ama siz en azından o süre içersinde kalkıp 1 kez emzirseniz mi acaba veya kilosuna göre doktora sorsanız daha doğru olur :) bazı bebeklere iki aylık olduktan sonra kaldırmayın diyorlar