Bebek0707 Kızlar sezaryen doğum yaptım.Bebeğim şuan 3 buçuk aylık.Hala ara ara şiddetli karın ağrılarım oluyor.Bir anda sezaryen kesiğinin olduğu bölgede şiddetli sancılar oluyor.Bunlar normal mi.Ne kadar sürede tamamen iyileşebiliyoruz
bir_pasa_annesi Bebek0707 bende 7 ay önce oldum cnm ama bendr böyle bir şey olmadı normal mi değil mi bilmiyorum bekle belki olanlar yazar ❤️
Aryemus_3 Bebek0707 Benimde 7 ay olacak ara ara agirirdi dün hali yıkadım ayağımı üşüttüm demek nasıl sancım var sıcak tutmak gerek onu anladım
Ek-istanbul Bebek0707 hiç bilmiyorum ben sezeryandan çıkınca bikere seruma ağrı kesici koydular bidahada hiç ağrı kesici içmedim ağrım olmadı yardımcı olamıcam
denizalbinannesi bende 3 bcuk ay once yaptım sezeryan ile dogum ara ara lekelenme kanama oluyor szde de varmı.Gaz da oluyor ara ara blıorum ki usutyrum corap hc giymiyorum evde ama terlıkszdr asla dolanmıyorum
LadyMarmalade Bebek0707 5 ay oldu daha önce hiç ağrım olmamıştı ama bu aralar oluyor sancı giriyor çok fena. Üşüttüm ama büyük ihtimal sizde dikkat edin kendinize belki o yüzdendir
Nazellam Bebek0707 benim daha 41 gün oldu ama dün doktora gitmiştim sağ tarafta dikişim düğüm yerleri varmış vucudun onları eritmesi biraz zaman aldıpı içim dönem dönem özellikle ayak ve karın üşütürse acır yanar ağrırmış bunlar normalmiş rahim normale döndükten sonra artık birşey olmazmış doktorum bunları söyledi o yüzden ben iki çift çorap birde patik giyiyorum belim karnımda hep kapalı şimdilik acım olmuyof
NiDaAli_o Bebek0707 mrb canm 2sene oldu doğum yapalı ama hala üşüttüğümde sancı oluyor bilemiyorum belki bnm acı eşiğim düşük 😔
Adellam Bebek0707 canim bende sezeryan oldum 3 ay önce benimde ara ara ağrılarım oluyor. Demek ki soğuk almışız elinden geldikçe çorapsız yeleksiz gezme. Bu ikinci sezeryanimdi kendimi bu sefer sıcak tutmadım havale bı güneşli bı soğuk ne giyecegimizi sasiriyoruz
Ozgosmn Bebek0707 soğuk aldığımda ve gaz sancısı olduğumda bende de ağrı oluyor bazı sezeryanlılarda çok yıllar geçse bile ara ara ağrısı olduğunu duymuştum. Yine de süreklilik varsa doktora görünün bence. Doğum sonrası hiç kontrol yaptırdınız mı bu arada ?