Adigebuse sirdaass yani 1 buçuk gibi uyandırıp emziriyorum saat 6 buçuk 7 ye kadar uyuyo bazen daha uzun uyutmuyorum zaten uyandırıyorum
Aliuras Adigebuse benim bebeğimde öyleydi bence ayına göre 4 saatte bir kaldırıp anne sütünü biberon ile verdim. Ne uykusu bölündü ne de aç kalıp şekeri düşer riski yaşayıp tedirgin oldum
Caglaa Adigebuse uyku düzeni oluşuyor artık. Kilosuda iyiymis bence kaldırma. Bende 40i ciktiktan sonra hic uyandrmadm ayni sekilde uyuyodu suan 6 bucuk aylık oldu şükür.
Esliminannesi Adigebuse Her bebek farklı yapıya sahip tatlım. Bebeğinin karnı tıka basa doyup uyuyormuş maşallah hiç uyandırma benim ki de yeni 2 aya girdi gece sadece iki kez kalkıyor
Seremet58 Adigebuse acıkırsa o zaten uyanır ben bebeğimi hiç beslemek için uyandırmadım hep kendisin uyanmasını bekledim uyanmıyorsa demekki karnı toktur