Edizbeyinannesi Kızlar 44. Gün sünnet oldu bebeğim. Merak ettiğim nelere dikkat etmeliyim. Birde bez yapışıyor ucuna kremlesem bile bunu nasıl önleyebilirim. günde 2 kez pansuman yapıyorum kremini her alt değiştirmede sürüyorum. Başka neler gerekir
EmirElifAnnesi Edizbeyinannesi karton bardağı alt yuvarlak kısmını kes diğer Kalan yeri pipisinin üstüne denk getir bezi çek biz böyle yapmıştık canım hem bez sürtmüyor
yakupcan Edizbeyinannesi bize Dr.Salih Selman bezine furacin krem verdi. bir beden büyük bez bağlıyorum mpipiye denk gelen yere avuc içi kadar krem sürüyorum hic yapışmadı
yakupcan Edizbeyinannesi bi de klasik yöntemle yapıldı bizim. her alt açmada önce papatya suyu. 10dk sonra kantaron yağı damlatıyoruz
Edizbeyinannesi omeralismom bende bol bez kullanıyorum aslında. Ama uc kısmı yapışır gibi oluyor hani deri soyulur gibi olurda hafif kızarık olur ya onun gibi olmuş
omeralismom Edizbeyinannesi bez yine de yapışıyor canım ne kadar desen de. Sünnet külodu kullan ben bezi onun üstüne bağlıyordum. Zıbın da kullanma bi süre
Sirius-10 Klips gibi bişey taktılar bize benim de bebeğim 44günlük ama takılan aparat sayesinde ucu beze temas etmiyor
Edizbeyinannesi Sirius-10 bize takmadılar dikişi de görünmüyor 🤷🏼♀️ Düzelmeye başladı ama beze temas tahriş ediyor sanki nasıl önlerim bilemedim pipinin değdiği yere vazalin sürün yapışmaz gibi bi yazı okudum ama vazalin de orayı yumuşatır nemli kalır sürekli diye yapmadım daha
akillibidikcgty Edizbeyinannesi 25 günlükken olduk bol fito kremsurduk hem pipiyehemde beze yapışma olmadi
Edizbeyinannesi akillibidikcgty herkese farklı krem verimiş ben de bactroban diye bi krem kullanıyorum
yakupcan Edizbeyinannesi evet. sadece beze sürdüm kremi bolca , pipiye denk gelen yere avuç içi kadar bölgeye. kantaron ve papatyayı pipiye 10dk arayla damlattim
tcnn Edizbeyinannesi canım benimde 26 günlük bebeğim sünnet oldu kantaron yağı sür hemde bezinin önüne dök yapışmıyor bize doktoröyle söylemiştihiç sıkıntı olmadan atlattık
Sirius-10 Karton bardağı ortadan ikiye kesip koyabilirsiniz yukarıda birisi da söylemiş bize de öyle önerdi doktor