Kızım aşırı gazlı ayakta salliyoruz sürekli 2 aylik hamak besik kundak ne olsa uyumadi ayakta surekli sallarsak uyuyor oda ikinarak gazdan habire uyanip ağlıyor doğduğundan beri böyle artık başıma ağrı giriyor uykusuzluktan en uzun uykum 3 saat oda esim bakiyordu diye bir tane fitil vR onu sorudm doktora önermem dedi procap siesta şurup oneririm dedi ama sormak istedim genede kullanan var mi rahatlayan gerçekten artik dayanamiyoruz cok yıprandık bebekte hic derin uykuya varamiyor cok sancisi oluyor