Merhaba hayırlı geceler. 3 ay 10 günlük oğlum var. Önceden bezini değiştirdiğimde çiş miktarı çok olurdu bez dolu olurdu. Bi kaç gündür dikkat ediyorum 5 6 saat geçse bile bezi ya kuru oluyor ya da çk az çişli oluyo. Emmesi de gayet iyi. Yaşayan var mı acaba sebebi nedir ya da normal midir