bus00 Kızlar merhaba kızım 47 günlük mama yedi uyudu ve yarım saat gaz için uğraştım çıkmadı yatırdım ama içim rahat değil böyle olunca bir şey olur mu çıkarsan mı gazını 😢
Mom62636362 bus00 çıkmıyorsa zorlama, yatırmışsın zaten, gaz sıkıştırma yapar birazdan alır çıkarırsın. Öyle daha kolay çıkar hatta
Filizderit bus00 bende oyle oluyor oglum 43 gunluk ama sonra kotu oluyor daha cok sancı cekıuor. Hatta suan bıle yag surdum karnına ayaklarına masaj yapıyorum ınslalah gecer yaa