balyanakannesi bizde 6 ay 24 günlüğüz baya baya oturuyo ama uzun sürmüyo devriliyo 😁 biz de daha dönmüyoruz aslında dönüyo ama kendi istemiyo dönmek yatmaya hiç sevmiyoruz yatıldığım an kafasını kaldırıyo kalmak istiyo bende kilosuna bağlıyorum hiç emekleme çabası da yok bende üstlemiyorum artık canı ne zaman isterse o zaman yapar 😊